Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

sâmbătă, 16 iulie 2016

Cum mi-ar veni in ajutor un aparat de aer conditionat

        Hello ! Cum va mai spuneam , eu nu sunt asa rea de caldura ,din contra , chiar imi place caldura , dar de cateva zile incoace parca si mie mi se pare ca este prea cald si ma gandesc cat de mult m-ar ajuta un aparat de aer conditionat . Vai ce bun ar fi !  Asa ca n-am stat mult pe ganduri si am inceput cautarea pe net si ghiciti , dragilor ...am gasit o super oferta aer conditionat 9000 BTU ieftin cu o varietate de aparate de aer conditionat . Ele mentin pe tot parcursul anului temperatura ideal in casa ta , exact de ceea ce am nevoie ! Dar eu nu mi-am oprit cautarea aici si asa am mai gasit cateva oferte de nerefuzat aer conditionat 12000 BTU ieftin si aer conditionat 18000 BTU ieftin . Problema este urmatoarea.. dupa ce am gasit atatea oferte , imi este foarte greu sa aleg ce tip de aparat mi s-ar potrivi . Asa ca nu ezitati sa-mi lasati un comentariu cu parerea voastra , mi-ar fi de mare ajutor si , bineinteles , mi-ar face vara mai frumoasa si mai suportabila, caci presupun ca de acum se va incalzi si mai tare si sigur nu voi mai spune ca imi place caldura . De asemenea va recomand si voua aparate de aer conditionat de pe http://www.aerneconditionat.ro/  sa stiti ca  aveti de unde alege , preturi avantajoase , oferte.. si asa va faceti si voi vara mai racoroasa. Referitor la transport - livrare cu acoperire nationala , transportul este gratuit in Bucuresti , iar montajul este asigurat in 48 de ore , magazinul il gasiti deschis de luni pana vineri de la ora 09:00 la ora 21:00 , iar sambata si duminica de la ora 09:00 la ora 19:00. Numerele de contact le gasiti pe site . Si , pe buna dreptate , ei sunt cei care aduc racoare in zilele de canicula ! 

    Deci , dragilor , pentru mine vara aceasta o sa fie una racoroasa si placuta ! Pentru voi cum va fi ?!  Si de abia astept sa va spun diferenta si parerile dupa ce voi avea instalat aparatul de aer conditionat ! Momentan , caldura mare , mon cher , dar se rezolva , nu-i problema !

Un comentariu: