Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

miercuri, 13 iulie 2016

Petre- petre-petrecere !!!

                              Hai sa petrecem ! 

      Buna dragilor , astazi revin cu o continuare a articolului de ieri . Daca ieri v-am dezvaluit reteta unei petreceri perfecte , astazi va voi da cateva exemple si va voi povesti mai pe larg experientele mele legate de petrecerile la care am participat . Recunosc , nu am participat la foarte multe petreceri , spre deosebire de alte persoane de varsta mea , dar , cu siguranta ,am ce sa va povestesc de la cele la care am fost. Am observat ca aproape toate petrecerile au un tipar si au foarte multe lucruri in comun . De exemplu , cred ca si voi ati observat ,la fiecare petrecere gazdele isi fac mereu griji de invitati , locatie , mancare , bautura si muzica . Cam acestea sunt cele mai importante elemente ale unei petreceri . Uneori mai sar unii cu gura si incep a spune ca pentru ei o petrecere buna este una in care vestimentatia conteaza , dar eu spun ca nu este asa . Te  poti simti bine si te poti distra de minune in orice fel de imbracaminte si asta inseamna cu adevarat distractie si aer de petrecere ! 
       Am participat la petreceri pompoase ( asa le numesc eu pe cele la care toata lumea se imbraca foarte elegant , iar localul este unul de 5 stele , mancare si bautura din belsug ) si intr-adevar , m-am distrat de minune . Doar ca ,uneori, ma simteam un pic aiurea , parca nu era chiar mediul meu ( eu obisnuita din fire sa nu fiu foarte eleganta ) , dar a fost ok . Am participat si la petreceri in care invitatii erau imbracati normal , mancarea si bautura erau in cantitati moderate , dar distractia era la maximum . Dupa parerea mea , o petrecere nu trebuie sa fie facuta dupa un standard si sa dea prea multe batai de cap pentru gazda . O petrecere vine de la sine si se dezvolta treptat din cheful oamenilor prezenti . Distractia inseamna armonie , intelegere si voie buna . Se observa imediat de cum intri intr-o sala daca acolo exista armonie si chef de distractii , altfel .. de ce te-ai mai duce la o petrecere ? ( sa stai pe un scaun si sa te uiti la oamenii din jur ? ) eu zic NU ! Te duci la o petrecere ,fiindca vrei sa te distrezi , fiindca iti plac oamenii de langa tine si vrei sa ai amintiri cu acestia , de aceea la fiecare petrecere este prezent un fotograf sau o persoana care face poze . Fii sigur de ceea ce iti spun : acele poze vor deveni peste ani cele mai frumoase amntiri ale tale ! 
    Si acum sa strigam cu totii : PETRE ... PETRE... PETRECERE!!!

          Locatie buna , oameni dragi langa tine , mancare si ... si... mai ramane bautura . Pot spune ca am intalnit oameni mai pretentiosi in acest domeniu , dar , pentru o petrecere buna eu va recomand Ballantine's Brasil si , sigur, nu veti da gres !
          Ballantine's Brasil este cel mai recent produs din portofoliul Ballantine's , el imbina traditia whisky-ului scotian cu spiritul liber sud-american , petrecerile Brasil Shake promit o experienta dinamica,deplina , care ramane intiparita in amintirile tuturor. Uitati-va la video-ul pe care il atasez mai jos ! 


        Ballantine’s Finest este scotch whisky-ul Numărul 1 în Europa şi Numărul 2 ca volum în lume, cu vânzările anuale de peste 70 de milioane de sticle. În ultimii 10 ani, Ballantine’s a câştigat mai mult de 120 de trofee şi medalii la competiţii internaţionale pentru calitate, ca rezultat al caracterului său bogat şi al echilibrului perfect al gustului. Gama de produse, de la Ballantine’s Finest până la exclusivistul 40 Year Old, este cea mai extensivă gamă din lumea scotch-ului.

    In plus , Ballantine's dă startul distracţiei în gaşcă cu noua campanie Brasil Shake. Două grupuri formate din 4 prieteni vor avea şansa să viziteze distileria Ballantine’s din Scoţia. Pentru a intra în cursa pentru excursia cu gaşca, party starterii trebuie sa se antreneze la dans în paşi de samba şi să înscrie codurile unice de pe sticlele Ballantine’s Brasil pe site-ul campaniei - www.brasilshake.ro.  

      Participantii îşi pot mări şansele de câştig pe www.brasilshake.ro prin răspunsuri creative la provocările #BrasilShake: clipuri video cu gaşca dansând în ritmul #BrasilShake, filmuleţe cu prietenii care prepară un cocktail special cu Ballantine’s Brasil, sau recitând toasturi îmbibate cu cuvinte-cheie pentru distracţie.

      Succes !  

   Hai sa mergem la petrecere ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu