Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

joi, 21 iulie 2016

Stii ?

 Ramasesem datoare de la un articol trecut cu cateva rezultate ale studiului '' Stii ce-si doresc barbatii ?''
  Din 30 de raspunsuri primite va pot spune ca pe primul loc in dorintele barbatilor este....
        BEREA


Intr-adevar , stiu , este vara , tuturor ne este cald si de aceea primul raspuns venit la o intrebare '' tu ce-ti doresti'' este  : o bere , desigur ! Haha , funny
      Barbatii au multe dorinte , de aceea , dupa raspunsul cu berea s-a clasat ...
MASINA
Indiferent ca au sau ca nu au , barbatii sunt innebuniti dupa masini . Am dreptate ? Studiul meu asa a aratat .Viteza, adrenalina ,plimbarea , muzica  toate se pliaza cu masina asa ca barbatilor , cu siguranta , v-ar face o mare placere sa primiti cadou o masina !! 

   Ce m-a surprins cel mai mult a fost faptul ca multe persoane mi-au spus ca-si doresc ....
CEASURI

Si pot spune ca m-au nimerit perfect cu aceasta dorinta , deoarece , de curand , am descoperit Watchshop singurul magazin online de ceasuri si accesorii ! L-am recomandat cu drag si cu incredere , deoarece persoanele care se ocupa de acest site au o experienta de 6 ani in acest domeniu si recomanda produsele care se potrivesc cerintelor . Toate ceasurile sunt ORIGINALE si ei sunt autorizati de producatori pentru vanzarea lor , astfel ei dau si un certificat de garantie pentru fiecare produs cumparat !
   Au foarte multe modele in stoc , peste 9000 , au showroom in Bucuresti , service. Mai multe detalii pe https://www.watchshop.ro .
  Cam acesta a fost studiul meu  !Precizez ca pe langa aceste raspunsuri  au fost urmatoarele : liniste , familie , job , bani , calculator , copil, fericire, casa .. si multe altele ! Voi ce va doriti ? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu