Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

duminică, 7 august 2016

Ursuletul

       Hei ! Astazi o sa va povestesc in continuare despre jucariile mele preferate din copilarie de care imi amintesc mereu cu drag. Asa cum ati citit in articolul anterior ,calutul a fost in topul preferintelor mele ,iar dupa el a fost un ursulet mititel de plus. Ce mult imi mai placea! Imi amintesc ca l-am primit de ziua mea de la o ruda si asa mult ce ma atasasem de el incat il si botezasem si toata ziua vorbeam cu el . Il asezam pe pat si il inveleam , ii cantam ,ii povesteam .Era asa moale si pufos incat il imbratisam de fiecare data si nu-l lasam singur in casa . Am avut grija de aceasta jucarie , de aceea pot spune ca inca o mai am si este in stare perfecta !

   Va reamintesc ca pentru copilasii vostri puteti cumpara nisip kinetic : http://www.nisip-kinetic.ro
 Nisipul kinetic este 98% nisip si 2% magie , magia fiind agentul de legare  ce face ca particulele de nisip sa se lipeasca unele de altele si nu de lucrurile tale ! Este complet curat ,nu ramane nicio urma !
   Inca un avantaj : este refolosibil si nu se usuca niciodata . Non-toxic si cu efect antimicrobian.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu