Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

joi, 17 noiembrie 2016

Reduceeeeeri

REEDUCEREEEEE ... cuvantul magic si ca sa completez propozitia voi spune REDUCERI  de pana la 60 % la ZorileStore de Black Friday incepand cu 18 noiembrie 2016 . Cum am mai scris si in articolele trecute vreau sa-mi cumpar neaparat ceva de incaltat si acum ma uitam aici la toate cizmele si am vazut foarte multe modele frumoase si care imi incanta ochii , hmm de la UGG-uri la cizme de piele superbe , vai , ce greu va fi sa-mi iau ceva , nici nu vreau sa ma gandesc , cred ca voi sta ore in sir pana imi voi cumpara perechea ideala . Sper sa nu patesc sa se epuizeze stocul , de aceea  incerc ca pana maine sa ma hotarasc sa aleg un model . Aceste cizme Skechers sunt frumoase tare , au si un  imprimeu dragut , culoarea este calda si frumoasa , hmm .. cred ca aproape ajung sa fiu sigura ca mi le voi cumpara . Deja cred ca v-am innebunit cu dilema mea din acest domeniu , dar chiar este o problema si am nevoie de cateva pareri de la voi . Va astept si pe pagina de facebook cu cateva pareri despre cele 3  tipuri de incaltaminte :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu