Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

vineri, 27 ianuarie 2017

Blog my Valentine 2017

  De cateva zile ma tot gandesc daca sa ma inscriu sau nu in campania initiata de blogawards si anume : Blog my Valentine 2017 .. si astazi am prins curaj si am zis sa incerc , doar stiti si voi ca incercarea moarte n-are .
  Sa va povestesc in ce consta aceasta campanie  si va recomand sa participati si voi . (In cazul in care sunteti in situatia mea si nu stiti ce sa faceti , va spun eu  -Participati ! Nu pierdeti nimic ,doar veti castiga experienta si poate si cateva premii)
    Regulile sunt foarte simple , pentru a va putea inscrie in aceasta campanie trebuie sa aveti un cont pe www.blogawards.ro , un blog pe care sa scrieti un articol de promovare a evenimentului Blog My Valentine 2017 ,sa inscrieti articolul intr-un formular si apoi sa promovati articolul pe facebook. 
Campania are premii garantate pentru primele 20 de pozitii ale clasamentului  , dar exista si premii individuale de la campanii (la care de asemenea puteti castiga premiile puse in joc) .
   Spor la scris , dragilor ! Sa -mi tineti pumnii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu