Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

sâmbătă, 4 februarie 2017

Buchetul de flori- bagheta magica

   4 februarie , inca putin si vine Valentine's Day . Nu-mi vine sa cred ce repede trece timpul .. acum vreo saptamana si ceva ma gandeam ca mai am de asteptat mult pana pe 14 februarie ,insa se pare ca am fost ocupata si mi-a fost distrasa atentia de la numaratul zilelor.
     Valentine's Day a intrat in viata mea odata cu iubirica al meu ,bine , nu fix in acel moment , dar din anul acela am inceput sa tin cont de aceasta zi minunata . Cand stiu ca se apropie luna februarie simt cum ma cuprinde emotia si incep sa imi amintesc frumoasele momente din fiecare an . Mereu am planuit aceasta zi in mii si mii de feluri , mi-au trecut nenumarate idei prin cap cum sa organizez ceva inedit , ceva superb ,si, in cele din urma ,ajungeam sa oscilez intre mai multe idei , insa , de fiecare data a fost totul foarte frumos . Anul acesta am in cap iar multe idei si imi fac fel si fel de scenarii . Nu depinde totul numai de mine . Am asteptari si de la el, poate imi citeste gandul de anul acesta si imi daruieste cel mai frumos buchet de flori pe care l-am vazut  pana acum : lalele rosii si trandafiri rosii , o adevarata minunatie , o adevara incantare a ochilor .
     Insa daca nu-mi citeste acest gand se poate reorienta catre un buchet roz sau alb ,atat timp cat este de la el eu il voi adora .
    M-am gandit ca anul acesta o cina romantica petrecuta in doi ar fi ideala .Clipe de relaxare ,momente frumoase petrecute alaturi de cea mai draga fiinta .As prefera un loc retras , unde sa fim doar noi doi . Nu trebuie sa fie ceva sofisticat , trebuie sa fie ceva simplu si in acelasi timp cu un impact mare . Tot ce e facut din suflet va insemna mereu mai mult decat toate lucrurile scumpe.Muzica in surdina , masa aranjata in mijlocul camerei cu 2 farfurii si tacamurile puse , o sticla de vin pentru a sarbatori cei 4 ani petrecuti impreuna , cele 4 Valentine's Day ale noastre ,iubirea noastra care creste pe zi ce trece . Nu trebuie sa fie altceva in jur , pentru ca si daca ar fi , ar exista degeaba , deoarece privirile noastre vor fi conectate continuu si nici nu vom observa ce este in jurul nostru , doar vom fi atenti la noi si atat . Ne vom incarca cu fericire si iubire numai privindu-ne , se va observa de la distanta sclipirea aceea din ochi , sclipirea dragostei si nelinistea data de fluturii din stomac. Ne vom simti stangaci ca la inceput , atacati de emotia , de fiorul iubirii .Ne vom alinta si vom purta discutii frumoase pana cand vom simti ca nu mai trebuie sa vorbim , pentru ca oricum ne intelegem din priviri . Un gest frumos , o floare scoasa ca din palarie ,la momentul potrivit ma va face sa ma simt ca un copil rasfatat si iubit maxim , imi va aduce un zambet inocent si o emotie in privire de nedescris . Totul va fi perfect , ma cunosc , il cunosc , stiu ca va fi minunata atmosfera ! Il voi surprinde in toiul cinei cu o atentie , un cadou , care ii va face inima sa tremure de bucurie . Stiu ca ma va privi fix in ochi si-mi va spune '' de unde stiai ca-mi doresc asta ?'' , iar eu voi zambi si ii voi spune ca mereu i-am stiut gandurile . Insa seara nu se termina asa , poate doar statul la masa , dar urmeaza dansul nostru , momentul nostru de plutire . Se spune ca prin dans iti poti exprima cel mai bine sentimentele , asa ca dansul nostru va exprima iubirea dintre noi .Ma voi simti atat de linistita in bratele lui , incat atunci cand ma va ridica si ma va saruta voi fi precum un fulg  .Inima mea va zbura de fericire , va calatori pe toate continentele si se va intoarce inapoi in cateva secunde .Il voi lua de mana si ii voi spune sa evadam din spatiul care ne face sa fim tristi uneori , sa mergem acolo unde vom fi fericiti toata viata impreuna si sa ne bucuram de tot ceea ce avem . Bratele lui vor fi mereu deschise si gata sa ma protejeze .Ma va saruta pe frunte cu dragoste ,pentru a-mi arata cat de mult ma iubeste . Voi face totul pentru el si el va face totul pentru mine , ne vom completa reciproc de fiecare data si iubirea noastra va hrani o lume intreaga cu fericire si energie pozitiva . Il voi iubi mai mult decat pe mine si ii voi aduce mereu zambetul pe buze . Stiu ca si el va face la fel pentru mine . Va fi alaturi de mine si atunci cand imi va fi bine si atunci cand nu , el va fi mereu acolo . Vom fi mereu la fel de dragostosi unul cu altul indiferent de situatie .
    Ziua de Valentine's Day se va incheia la fel cum a si inceput , plina de emotie si de iubire , iar noi ne vom continua zilele frumoase impreuna .
Se pare ca buchetul de flori a fost ca o bagheta magica si ne-a transformat in print si printesa pentru restul vietii noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu