Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

luni, 6 februarie 2017

Fashion -Dyfashion



    Bine v-am regasit dragii mei ! Astazi a fost o zi foarte agitata , tocmai ce am iesit de la un examen pe care l-am trecut cu brio  .Fiind atat de fericita m-am apucat sa caut rochia perfecta. Cei de la DyFashion.ro au de toate ,  am vazut niste rochii de-a dreptul minunate la ei pe site  . Cred ca am stat in jur de o ora  si am tot comparat vreo 3 rochite , pentru ca  nu stiu pe care sa o cumpar. Pe site-ul A&D Fashion  gasesti tot ce iti doresti , fie rochii elegante , rochii office , rochii toamna -iarna , rochii de zi , chiar foarte multe !! Si stiti ce greu este sa alegi cand vezi atat de multe frumuseti . Am intrat la categoria de rochii elegante si gata , a fost dragoste la prima vedere !! Pur si simplu ador rochia aceasta :


Voi ce parere aveti ? Mie imi place foarte mult combinatia de bust crem cu dantela aceea si fusta neagra . Pune in evidenta silueta si te face sa pari mai zvelta. Rochia este confectionata dintr-o stofa usor elastica si se va aseza frumos pe corp . Decolteul este rotunjit , ceea ce imi place , deci in aceasta privinta are un mare + ,in plus , lungimea este ajustabila dupa preferinte , yey , super !
 A doua rochita pe care am vazut-o si mi-a atras atentia a avut o combinatie asemanatoare de culori , crem + negru , as spune eu , cu niste detalii fundite aplicate pe ea , croiala conica . Rochia are maneca lunga , materialul este la fel elastic si se asaza la fel de bine pe corp . O sa va atasez in continuare cateva poze sa vedeti exact despre ce vorbesc :D 


Hmm , ce ziceti fetelor ?  Care va place mai mult dintre cele doua ?
Eu cred ca voi mai sta vreo ora sa ma hotaresc si s-ar putea ca pana atunci sa-mi mai atraga atentia vreo tinuta , va recomand sa va uitati la rochii elegante  . Pe siteul acesta sunt atat de multe rochite si atat de diferite , incat sunt sigura ca oricine isi poate gasi minim vreo 2-3 .Deci minim .Tin sa va spun ca rochiile sunt fabricate in Romania , in atelierul propriu de creatie si productie vestimentara. Eu , sincer, le-as lua pe toate la cat de frumoase sunt . Imaginati-va un dulap , o camera plina de toata rochitele de acolo , vai , cred ca acesta ar fi visul oricarei fete . Dragele mele sa-mi lasati comentariu aici sau pe facebook cu rochita voastra preferata de pe site poate asa ma hotarasc si eu pe care sa o cumpar  . Va pup si spor la cumparaturi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu