Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

duminică, 5 februarie 2017

Mirosul dragostei

     1 Milion de ani as sta cu tine , pentru ca tu esti unic si ma faci fericita. Milioane de fluturi imi zburda prin stomac atunci cand esti langa mine . Milioane de zambete imi apar pe chip numai datorita tie . Milioane de imbratisari imi daruiesti atunci cand sunt aproape de tine . Milioane de complimente .Milioane de emotii . O dragoste cat un milion . Pentru tine ,dragul meu , 1 Million este mai mult decat potrivit . Sper sa te suprind si in mod placut de Valentine's Day cu un parfum care descrie perfect dragostea noastra ,amintirile noastre si emotia pe care o avem. Iti daruiesc acest parfum si iti multumesc ,pentru ca ma sustii si esti mereu alaturi de mine , pentru ca ma asculti , pentru ca ma imbratisezi si pentru ca-mi faci zilele mai frumoase.    Aromeonline ma ajuta sa imi duc planul la bun sfarsit . 1Million va ajuge in mainile tale in cateva zile . Sa nu te cuprinda emotiile cand il vei primi ! Doar stii ca este un gest mic in comparatie cu tot ceea ce faci pentru mine . Voi continua sa te iubesc asa cum ma iubesti si tu . Iti voi face inima sa rada de milioane de ori . Totul pentru tine , dragul meu ! Milioane de pupici vor ajunge clipa de clipa la tine. Si zic .. cum sa nu fie parfumul Paco Rabanne 1 Million potrivit pentru tine ?!     Începutul vesel de arome luminoase și spumante de grapefruit, mentă și mandarină roșie, purtând un mesaj de invitație pentru întâlniri fascinante. Inima parfumului este compusă din trandafiri și nuanțe maro. Aroma dezvăluie armonia supremă catifelată din piele, lemn alb și esența patchouli indonezian. Rezultatul este diversitatea aromatica impresionantă creată pentru omul modern.
Pentru tine , dragul meu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu